منشا فتنه چیست؟
نوشته شده توسط : dakal

چند روز پیش از یه فتنه حرف زدم و کلی هم از دست مسئولین اظهار ناراحتی کردم.اما امروز یه حرفی هم با خودمون دارم. همش که نمیشه به مسئولین پیله کرد،هرچند فکر کنم آخر حرفام باز به مسئولین بخوره چرا که فعلا کارهای اجرایی به دست اونهاست وما فقط میتونیم از دور دورها یه کارایی بکنیم.زیاد منحرف نشم راستش چند روز پیش جای شما خالی مشهدالرضا(ع) بودم وحسابی با رفقا از حال و هوای معنوی و عرفانی اونجا لذت میبردیم از سخنرانی های حاج آقا انصاریان بگیر تا مناجاتهای معنوی با نفس گرم حاج منصور و حاج سعید و ...........

اما یه مسئله بود که حسابی حال منو گرفته بود. حجاب حجاب حجاب ......................

اول با خودم میگفتم تقصیر خادمهای حرمه که قضیه رو جدی نمی گیرن ولی وقتی برخورد یه دختر رو با یه خادم که اصرار داشت اون دختر باید حجابش رو رعایت کنه دیدم فهمیدم که قضیه چیز دیگه ای. کار دخترای اسلامی ما به جایی رسیده که حتی با تمنای یه خادم و در کنار بار گاه مظهر عفت هم راضی به رعایت حجاب نمیشن،نه تنها دخترها که پسرهای دختر نمای ما هم چنین هستن.

حال باید به دنبال چاره بود.بنده یه چیزایی تو ذهنم دارم ولی دوست دارم اول نظر شمارو بدونم بعد نظرات خودم رو بنویسم.

پس منو تو این راه کمک کنید..................





:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: